Klachten
Onze missie is om ondernemers en particulieren te helpen met het managen van hun (verzekerbare) risico’s. Daarbij willen we jouw en onze andere klanten altijd zo goed mogelijk te helpen. Toch kan er onbedoeld iets mis gaan. Of ben je om een andere reden teleurgesteld. Dat vinden wij heel vervelend en daarom zijn we blij als u dit aangeeft. We leren daarvan en door dergelijke signalen kunnen we onze dienstverlening verbeteren.
Hoe dient je een klacht in?
Wil je een klacht indienen? Dat kan op een eenvoudige manier.
Kies wat het beste bij jou past.
- Stuur een e-mail naar info@afia-advies.nl
- Bel 079 – 32 04 802
- Stuur je klacht per post naar:
- AFIA Advies
- Televisiestraat 200
- 2525JV Den Haag
Vermeld altijd de volgende gegevens:
- je naam
- adres en woonplaats
- telefoonnummer
- polis- of dossiernummer
Heb je bijlagen die je klacht verder toelichten? Stuur ze dan mee. Ook horen wij graag van je hoe wij je klacht volgens u het beste kunnen oplossen.
Wat gebeurt er met je klacht?
Je krijgt binnen een werkdag een ontvangstbevestiging. Daarna bellen we je zo snel mogelijk om je klacht te bespreken. Wij onderzoeken je klacht grondig en proberen je zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 3 weken een inhoudelijke reactie te geven.
Privacy
Bij het behandelen van je klacht verwerken wij je persoonsgegevens. In ons privacybeleid lees je hoe wij met jouw persoonsgegevens omgaan.
Is je klacht niet opgelost?
We hopen dat u tevreden bent met de manier waarop wij uw klacht hebben behandeld. Is dit toch niet het geval? Dan kunt u terecht bij een klachteninstantie of de rechter.
Het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid)
Als consument kan je altijd terecht bij de Stichting Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid). Het is pas mogelijk om het Kifid in te schakelen nadat wij je klacht hebben behandeld en dat we er niet zijn uitgekomen. Het Kifid neemt je klacht anders niet in behandeling. De contactgegevens van het Kifid zijn:
Stichting Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid)
Postbus 93257
2509 AG Den Haag
Telefoon: 070 – 3 338 999
www.kifid.nl
AFIA Advies is geregistreerd bij het Kifid onder nummer 300.017737. Vermeld dit nummer als je een klacht indient.
Bevoegde rechter
Als consument en als zakelijke klant kan je er ook voor kiezen om een procedure te starten bij de bevoegde rechter.